Kleurrijke portretten voor EMERCE100

ADE-directeuren Meindert Kennis en Jan-Willem van de Ven

ADE-directeuren Meindert Kennis en Jan-Willem van de Ven

In mijn vorige blogpost heb ik het gehad over de opdracht voor EMERCE100*. Nu kan ik eindelijk het resultaat laten zien. Samen met stagiair Bram heb ik behoorlijk lopen puzzelen. We zijn uitgegaan van de huisstijl kleuren van de bedrijven waar de geportretteerden werken. Het logo van ADE is bijvoorbeeld geel en zwart. Daar hebben we een beetje blauw aan toegevoegd. Zo kregen we steeds een pallet van 3 kleuren. Bij HelloFresh hebben we uiteraard voor groen gekozen. Bij Wetransfer is dit niet echt gelukt, maar we wisten dat Natascha mooie rode kleding mee zou nemen.

Dus achter het kiezen van de kleuren zat zeker een gedachte. Daarnaast wilde ik niks met photoshop fiksen. Dus geen montages, maskers of wat voor trukendoos dan ook. Alle portretten zijn op deze manier in 1x gefotografeerd. Daarvoor hebben we een speciale flitser met projector gebruikt.

Zo hebben we deze pagina’s samen gemaakt. Súpertof! Ik ben heel blij met het resultaat. En de geportretteerden ook. We hebben al veel mooie reacties gekregen. Jullie nogmaals bedankt voor jullie geduld en energie.

Op naar volgend jaar !

Natascha Chamuleau, WeTransfer

Natascha Chamuleau, WeTransfer

Saskia Baaij-Verhoeven, ViacomCBS

Saskia Baaij-Verhoeven, ViacomCBS

20210224-091-Edit.jpg
 

*De EMERCE100 is een uitgave van Emerce waar de beste bedrijven in e-business in staan. Hierin geven zij weer hoe beslissers uit de online industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers, verdeeld over tientallen categorieën.

 

Lydi Siebers, HelloFresh

Vorige
Vorige

Sportjournalist Michel Doodeman

Volgende
Volgende

Blijf vooral spelen!